Kızlar geceleri 1 yada en fazla 2 defa kalkıyordu oğlum. 6 ayın içindeyiz. Geçen bir hastalık atlattık. 10 gündür k validemlerdeydik eve geçeli 3 gün oldu . 3 gündür Ne gündüz uykusu var ne de gece uyuyor doğru düzgünce. Beşiği zaten tamamen unuttuk beşikte kalkıyor yanıma yatiriyorum tam dalıyor tekrar bir ağlamayla kalkıyoruz. Onunla birlikte bende iyice perişan oldum . Ne yapmam lazım acaba lütfen akıl verin bana