Merhaba kızlar ben, Cuma dan beri baya hastayım, benden oğluma geçti, cuma gününden itibaren başına soğan karanfil, buhar, burun temizleme vs ne varsa hepsini denedim, c.ertesi günü hatta burnu baya çok akıyordu, arada hapşurma vs vardı, ateş yoktu. Calpol verdim, ıhlamur verdim… Pazar günü keyfimiz yerindeydi gayet iyidi, yine de başucuna soğan koydum, buhar koydum, burnunu açtım sonra bi tarif buldum sarımsak ezdim başucuna koydum, öksürüğü yoktu şimdi olmaya başladı acaba diyorum sarımsak bi rahatsız etti çünkü bende öksürmeye başladım yapar mı bu? Emziği de sarımsak olmuş emdikçe öksürdü başka emzik verdim şimdi takipteyim. Başka nasıl geçer öksürük nasıl anlarım gerçekten öksürdüğünü