Zsnshnky Oğlum 2 yaşını 3 buçuk ay geçti ama hala cümle kurmuyor 2 kelimeyi yan yana bile tekrar etmiyorum.Sizin çocuğunuz kaç yaşında cümle kurmaya başladı ? Bu durum normal mi ? Bana yardımcı olabilirmisiniz ?
biranne11 Zsnshnky canım her çocuk kendine özeldir. Benim kızım 3 buçuk yaşında konuşmaya başladı Şuan 4 yaşında tam anlamıyla konuşuyor. Genetikte olabiliyor bu durumlar. Kendini ifade edebiliyorsa sorun değil..
cekmom Zsnshnky benimde oglum 2 yas 20 gunluk. Ssdece kelimeler var onlarda az 20 tane falan. Her seyi gostererek seslerle falan iletisim kurarak anlatiyor. Konusmasi yok. Bende burda bekliyim
Zsnshnky Eyllebr benim kafama çok takıldı nedensiz ama bir kaç zamandır bunu düşünüyorum sizin var mı böyle geç konuşan çocuğunuz
Zsnshnky Herşeyi anlıyor derdini bir şekilde anlatıyor anlıyoruz da yani ama cümle yok biz tekrar ettiriyoruz onu da etmiyor neden acaba ?