Rabiabrdk Selamun aleyküm kızlar bir şey sorucam bebeğim 1 yaşına girdi yeni adet oldum ama çok fazla kan geliyo lohusalık gibi bazen pihtili oluyo bu normal mi bilginiz var mı
Ebrarsaremm Rabiabrdk bende 3 ay önce doğum yaptım ilk reglimi oldum bende baya kanamam var ama benim lohusalıkta fazla gelmemişti hemen kesilmişti bide spiral taktırmistim ben o yüzden olduğunu düşünüyordum
Edininannesii Benim 40ım çıktı beş gün sonra falan adet oldum ay benim de çok oluyor değiştirmeye yetişemiyorum 4 aylığız hala pıhtılı parçalı geliyor . Senin ilk ya bide gelsin bırak için temizlensin @Rabia_388