Kızlar 4 buçuk aylık oğlum var sütüm olmadığı için mamayla beslendik aptamil conformil kullanıyordum zaten zor buluyorduk sadece eczanelerde oluyo şimdi eczanede depolarında bile yok mamayı değişmek istiyorum aklımda evolvia hipp ve golden goat var siz veya çevrenizdekilerden bu mamalardan birini kullanıp memnun olan ya da şikayetçi olan var mı