gulsumyeter2415 Kizlar ben kimliğimi kaybettim çıkartmaya gittiğim zaman evrak olarak ne istiyorlar bilgisi olan yazabilir mi
Zeynepgokce23 gulsumyeter2415 ben internetten kayıp başvurusu yaptım ibana para attım 1 hafta sonra eve geldi.
gulsumyeter2415 Zeynepgokce23 nasıl oldu ben bugün yaptım ama randevu istedi hemen gidip yapacağım mecbur yine de teşekkür ederim
boncuk03 Zeynepgokce23 forumda aradım denk geldide nasıl yaptınız onu benden randevu oluşturmamı istedi nüfus müdürlüğüne gitmemiz şart mı