25 gün önce sezaryen doğum yaptım arkadaşlar. Çok şükür herşey yolunda ilerledi ağrım va yok,ancak dün fark ettim dikiş izimin ortasina doğru tamuzeri degil altı ve üstü kızarık sanki pişik gibi. Öyle ağrı,acı,iltihap gibi bı durum yok ama hava almiyo duştan sonra kurutuyorum falan yaşayan var mı endiseleniyorum.