Sevgili anneler 10 aylık kız bebeğim var. 4. Aya kadar uykusu çok güzeldi geceleri 3 defa emmek için kalkardı sabah 6:30 da uykudan uyanırdı gün başlardı. Uyku gerilemesi başladıktan sonra geceleri sayamadığım kadar uyanmaya başladı. Her neyse bir şekilde o azaldı şuan geceleri 4-5 defa kalkıyor emmek için. Fakat hergün sabah 04:50-05:00 asla şaşmaz kalkıyor. Gece uykusuna 20:30-21:00 gibi geçiyor günde 2 uyku bazen 3 uyku yapıyor. Daha geç yatırmayı denedim yine aynı saatte uyandı daha erken yatırmayı denedim yine aynı saatte uyandı bu saati nasıl ileriye çekebilirim en azından 06:00-07:00 arası bi saatte kalksın istiyorum. Ve gündüzleri hiç durmayan bir bebek sürekli hareket halinde asla durduramıyorum. Çok huysuz çok ağlayan beni 1 dakika lavaboya dahi göndermeyen bir bebek lavaboya birlikte gideriz ben yemek yapsam yerde gezinmez kucağımda olmak ister asla susmaz ağlar . Çok uzun oldu sevgili annelerim böyle huysuz huzursuz bir bebeği olan var mı ? Her yolu denedim birşey elde edemedim eğer bilginiz varsa lütfen yardımcı olun. Şuan yine uyanığız mesela. Sizce herhangi bir vitamin eksikliği falan olabilir mi lütfen bana da bi akıl verin 😔