1 kere içerseniz devamı gelir. Hamilelikte hiç içmedim, 2 ay oldu doğum yapalı 1,5 haftadır içiyorum. Çok zor bir dönemden geçiyorum. Bu bahane değil ama yakayım bir tane dedim ve devamı ister istemez geldi. Süte geçiyor. Tekrar bırakmaya başlıyorum bugün itibari ile.. yani demem o ki 1 kerede olsa içmeyin. Tadını alacaksınız çünkü