gulin73_ İyi geceler doğum sonrası üç aylık iğne yaptırdım geçen ay 8 gün adet gördüm ama bu ay 9 gün gecikti test yaptım negatif çıktı acaba gecikmesi normal mi iğneyle korunup adet gecikmesi yaşayanınız oldu mu