Mahinursmr maalesef bende çok kızıyorum bu duruma.onlar aşıların içeriğinden tutunda , yan etkilerinden ,aşı yaptıranlarda hastalanıyo zaten bizim yapmamıza gerek yok a kadar bir çok neden sayıyorlar.farkında değillerki bu hastalıklarla savaşan çocuklar onlar hırpalanıyo.