Kızıma emziği bıraktırdım unutmuştu çok güzel gidiyordu çokta kolay bıraktı ama son 1 aydır sürekli emzik sayıklıyor bırakalı 5 ay oldu nerdeyse bu son bir aya gelesiye kadar hiç istememişti emzikten dolayımı bilmiyorum sürekli ayagımda sallamamı ve bizimle uyumasını istiyor yanından kalktigimiz anda gözlerini açıyor geceleri sabahları da toplasan 10 dakika uyuyor ne gece uykusu ne gündüz uykusu kaldı ayagimda sallamadigim da yada yanimiza yatirmadigimda sanki işkence ediyormuşuz gibi ağlıyor uyku arkadaşı almayı düşünüyorum acaba faydası olur mu kızım iki yaşında