4 aylık olduk. Dün gece 4te zor uyuttum. Bugün bütün gün kendine gelemedi hep uyumak istedi. Uyudu yanii aksam 10bucukta uyandı karanlıkta baya uyusun fiye uğraştım olmadı..şuan saat 4ve uyudu ben çıldırcamm. Bu sefer bende butun gğn cok kötü oluyorum kendime gelemiyorum ama sabret cem bklm nereye kadar.