Ygd_ önyargılı bi insansınız direkt ısırmaya geçtiniz.yargılamak ya da aşağılamak maksadıyla yazmadığım çom belli . Sadece şaşırdım..sizin haricinizde herkes insan gibi açıklama yapmış evimiz serin şurda yaşıyoruz bu yüzden , kombiyi yakmadık o yüzden soğuk gibi..siz direkt saldırıya geçmişsiniz sizi hiç ilgilendirmiyoken hem de. Evim kutu kadar değil çok şükür senin yaşındayken almıştım hangar gibi bi ev .. üstelik bekardım.. 25 yaşında bi insan olarak kendinden 12 yaş büyük birine tavsiye vermeye kalkma önce üslup öğren…. 2.5 tog tulumun içine kıyafet giydirecek kadar kimsenin evi soğuk olamaz. Bu imkansız ..Soğuksa zaten kombiyi yakmak gerek evde bebek varsa.hem kombi açmayıp hem evi soğuk diye ağlamak mantıklı değil.. bu yüzden bu kadar şaşkırıp 2.5 togla çocuk erir diye tepki verdim..hem Siz neden bu kadar alındınız konu sahibi bile kibarca açıklamışken..