Sizce bir çocuğun sürekli istisnasız her oyuncağını başka bir çocukla paylaşmak istememesi hırçınlık mı yoksa olağan süreç mi ? Geçici mi?
+Akranlarını itmesi (zorbalık) bu da olağan bir süreç mi yoksa gördüklerini mi taklit ediyorlar?
Benim fikrim şu şekilde paylaşma konusunda örneğin oyuncakla kim oynuyorsa o oyuncak hangi çocukta ise onda kalmalı diğer çocuk ağlıyor diye ona verilmemeli. (İkisi de sınırlarını bilmesi açısından) yani bu durum da olağan olabilir ama durum izah edilip hırçınlık boyutuna ulaşılamaması düşüncesindeyim.
Diğer konu da siz ne kadar ona birini itmemesi vurmamasını söyleseniz de bunun için rol model olmak gerekiyor çünkü çocuk gördüğünü yapar diye düşünüyorum.