Merhaba kızlar
Bebeğim geçen gün aşı oldu ve 4 ayla birlikte demir ilacına da başladık. demir ilacını ilk verdiğim gün kakadan kan geldi ince bir damar şeklinde ama bebeğimde pullanma döküntü gaz veya huysuzluk gibi sorunları yok. Doktorum hemen süt alerjisi demek doğru olmaz ama bir 10gün takip edelim kazein içerikli beslenme dedi demiri de kes dedi. Ben nedense demir ilacından olabileceğini düşündüm doktora da sordum ama 10 gün diyet sonucu konuşacağız dedi. Demir ilacının kakada kan yapması gibi bir durum yaşayan var mı bu mümkün mü? Bebeğinde süt alerjisi olan anneler kan dışında belirtiler nelerdir?