Anneler herkese merhabalar, 20 aylık oğlum var, genelde evde bir tek benimle vakit geçiriyor, bi oyun odası var birlikte saatlerce oyunlar oynuyoruz, akşam babası geliyor onunla da güzel vakit geçiriyor , sürekli parka gezmeye vs de götürüyorum , hatta bir oyun grubuna yazdırdım . Fakat bebeğim asla arkadaşları ile anlaşamıyor, ortada hiçbir şey yokken aniden koşup saç çekiyor , vuruyor, diğer çocukların yüzünü sıkmaya çalışıyor, artık çocuklu bir misafir bile gelse sürekli tetikte oluyorum zarar vermesin kimseye diye, evde asla böyle bir olaya şahit de olmuyor, bu neden olur başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim? Guzellikle anlatıyorum öyle yapma bak arkadasin canı acır üzülür aglar diyorum yok asla beni dinlemiyor, bi çözüm önerisi olan var mı ? Gerçekten çok üzülüyorum bu duruma…