filizmom inşallah bence iner çoğunlukla iniyormuş, beni doktor aşırı etkiledi. Özel hastane olunca star Medica bir anda 4 bin TL lik işlemler yaptırdı. Sonra üniversite hastanesindeki ebru hocamız rahatlattı profesör kendisi bence randevu bulabilirseniz gitmenizi öneririm