Merhaba kızlar oğlum sabah kahvaltısını yaptırdım arkadaşın nişanı vardı sadictim kuaföre gittim beraber oğluma babası baktı öğlen 4 kaşık pilav yemiş sadece ve uyumuş ben eve geldim hemen oğlum uyandi 2 gibiydi belki geciyodu oğlumu hemen aldım çekime gitcektik atıştırmalık falan aldım ama vermedim çekim olacak yere oğlum için pide söyledik ama yemedi yemek yesin dedim çünkü kahvaltıda bile çok bir şey yemedi . Daha sonra yemeğe gittik orada baktım menüde yiyebilecegi tek kızartma vardı onu verdim yedi 1 saat sonra elma yedi sonra kayinvalideme bıraktım akşam nisana gitmek için ordada makarna yemiş biraz uyumadan önce de kavanoz mama almışlar ondan vermişler yarısını yemiş ve 9.30 da uyudu bugün düzgün ilgilenemedim malesef normalde kimseye de bırakmam mecbur kaldım 22 aylık bu arada ilk defa bırakınca vicdanen rahatsız oldum .