Kendinizi asla suçlu hissetmeyin, ben de emziremedim göğüs ucum olmadığı için ancak silikonla tutuyordu o da tam anlamıyla çekmiyordu bile.. bu yüzden sütüm gün geçtikçe azaldı 2 ay ancak sütümü verebildim sonrası mama. Ben de hep kendimi suçladım ama bizim elimizde olan bir şey değil ki… kim ister tamamen kendi sütünü vermemeyi emzirmemeyi.. bebelerimizin canı sağ olsun sağlıklı olsunlar ilerde kimse emziriyor musun mama mı veriyorsun diye sormayacak bile.. sen bu tarz sözlere kafanı takarsan daha çok stres olup bebişine yansıtırsın.. herkese kulağını kapat canım o bebek senin ve onun için en iyisini sen bilirsin 🥰🩷