Neden kabız olduğunu düşünüyorsunuz anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması çok normal eğer ıkınma yoksa ağlamıyorsa kabız değildir belli aydan sonra yapma sıklığı azalıyor benim oğlumda 3 aydan sonra 3 4 günde bir yapıyodu şu an 5 aylık oldu haftada bir yapıyor