herseySeninleguzel11 İyi geceler kızlar. Bu annenin bebeğinin otopsi raporu çıktı mı ve kullanıcı adı neydi annenin ?
herseySeninleguzel11 Meovvmeovv Bir anne şüpheli bir şekilde bebeğini arkadaşının evinde kaybetti,yanlış hatırlamıyorsam 4 yada 5 aylıktı . Odaya girdiğinde bebeği başı dik bir şekilde yatak ve duvar arasında buluyor.. Arkadaşının çocuğundan şüpheleniyordu.
Sevilayy1237 Vera094 yatağın baskısı derken nasıl oluyor bende anlayamadım allahımm kimseye yaşatma 😢
Biz3kisiyiz_ Vera094 Sevilayy1237 uyuması için yatak odasına yatırıyorlar duvarla yatağın arasında kalıyor bebek orada da nefessiz kalıp can veriyor bu şekilde anlatmıştı. 4-5 aylıktı nasıl dönüp gidip o araya sıkıştığını anne de anlayamamış çok büyük bir şok ve acı aslında. O posttan sonra ben çok panik olmuştum asla yalnız bırakmıyorum oda da kızımı 😥
Sevilayy1237 Biz3kisiyiz_ gece gece görmek beni de çok üzdü benim de bebeğim çok hareketli dönmeye başladıktan sonra asla üstünü örtmedim bende böyle bir olay duymuştum çünkü bu gece biraz soğuk üzerini örteyim dedim geri kaldırdım battaniyeyi uyku tulumu da yıkanınca mecbur dedim ama yok örtemiyorum üzerini asla.. içim sızladı allahım annesine sabır versin 😢
traineemom Bu olay gerçekten çok şüpheliydi. Üstelik arkadaşının tavrı da bir değişikti. Ben bu olayın peşini asla bırakmazdım.