gokceokur Arkadaş cektirmesem daha iyidi.3 gün oldu çenemi hissetmiyorum ne anbiyotik verdi ne başka bişe.damagim şişti diş etim beyaz sanırım apse yaptı yaa ağrı kesici içmeden duramıyorum.niye böyle oldu anlamadım.
duruannesi35 gokceokur bence doktorunuzla görüşün size antibiyotik yazsın eğer apse yaptıysa antibiyotik kullanmadan ağrısı geçmiyor malesef
Duyguseli_12 gokceokur cnm bende dış cektirdim 3 günden fazla rahat ağrıdı doktor ağrın olursa ağrı kesici ye dedi çekilen yer sanki şişmiş gibi hissediyordum doktor normal dedi hatta 10 gün boyunca çekilen yere dokunamiyirdum etim ağrıyordu çenemi acamiyordum yemek yerken çok şükür geçti sanada geçmiş olsun