Kızlar merhaba benim oğlum 9 aylık bronşitli bı bebek burnu sürekli tıkanıyo özellikle mevsim geçişlerinde bugünde yine burnu tıkalı sprey falan anlık rahatlatiyo yastığa damlatılan cold-mix diye bı damla var kullanan varmı acaba iyi geliyomu sikayetlerini okudumda bı kaç kişi yastığa damlattik pijamasina damlattik yanık izi oldu gibi şeyler yazmislar bı bilgisi olan varmı acil yazin lütfen nöbetçi eczaneden almayı dusunuyorum