akillibidikcgty bız doktorumuzla acıkcası aşılarını sağlık ocagında yaptırırz kontrollerını gıderız dıye anlaştık cunku bende hemsıreyım ve aşı acıkcası özel hastanelerde yaptırmak gereksız(özellikli aşı olmadığı surece) sadece benı uyarıyor 2.ay aşımızda verem varmıs mesela 3gun keısnlıkle banuo yaptırma ateş olursa su ılacı kullan bır sey olursa ara dıyor yanı ben herseyımı medipolde yaptırıyorum evet pahalı gercekten cunku bır beyfendı ben ödeme yaparken 1tane aşıya 260ödedı ama ne aşısıydı bakamadım acıkcası