sweetangell ElifErks acısız bi işlem yok malesef epilasyon olarak acımasın derseniz çare belli jilet 😂
Meovvmeovv ElifErks philips bence iyi o konuda. Çıktıkça atış yap geç. Acısınında çok fazla olduğunu düşünmüyorum ağda acıtıyo. Epilatör de keza öyle. Jilet batıyo… bence ennn iyisi o
ElifErks sweetangell jilet kullanıyorum ama çok çabuk cikariyo çok sert reklamlarda bas bas bağırıyorlar acısız ağrısız diye ama guvenemiyor insan işte
Melis1706 ElifErks jiletten neye donersen don illaki cok acir o yuzden agrisiz acisiz malesef yok cunku kokleri cok sert yapiyor