Valla ben büyük bi cahillikte mutfaktan tut nevresimlere kadar herşeyi karaca aldım bi hevesle, almaz olsaydım hepsi mi vasat olur çelik tencereler berbat leke içinde kararıyo, teflon tavalar tencereler leş gibi yapıştırıyor, nevresimleri de iki kez yıkandı soluk eski gibi oldu. Şimdi yavaş yavaş gülsan marka tencere tava alıyorum inan ondan çok daha memnunum