Rwerdst Selmabykslvi rota ve verem aşısı aynı anda olmaz. İkiside canlı virüs olduğu için aralarında en az 28 gün olması gerek demişti hemşiremiz. Benim oğlum rota aşısını çok ağır geçirdi. Ama verem rahat geçti.
_YanakReisinAnnesii Selmabykslvi ben 2 doz olan rotarixi tercih ettim . O da 3 ve 5 aylarında yapılıyor hicbir adıyla çakışmamış oldu yani.
irva Selmabykslvi Rota aşısı ağızdan bir damla olarak verildiği için 2.ay aşısı ile etkileşimde bulunmaz.Benim oğlum 2.ay aşılarından 1 hafta sonra rota aşısını oldu.Sorun olmaz yani yine dediğim gibi ağızdan alınan damla şeklinde bir aşı olduğu için diğer aşılarla etkileşimi yok.😊👍