Biumuttt Arkadaşlar yardımcı olcak kışlık giyim nerden alışveriş yapıyorsunuz. 2.elden almaktan vazgeçtim 🌸
Meovvmeovv Biumuttt minicity 👌 diğer sitelere göre aşırı uygun. E bebekte 250-300 tl fiyatlar. Ordan 100-150 tl arası aldım hep
livanurvealpinannesi61 Biumuttt ben alt üst takım instagram dan aldım çorap ve Mont LCW dan aldım kızıma çizme LCW dan almıştım. Giyim olarak en uygun instagram diğer yerler aşırı pahalı
fatmasel_ Biumuttt minicity ve cansın mini tavsiye ederim ama mağazasına gitmenizi tavsiye ederim öyle daha uygun
Meovvmeovv livanurvealpinannesi61 olur mu ben 8 takıma 500 tl gibi fiyat verdim. E bebekte 2 milyara çıkardım herhalde
Eysar livanurvealpinannesi61 dolap hesaplarında LCW nik etiketli ürünlerinde var magzayla.karsilastinca bayağı ucuz ordan aldım küçük kızima başkada bakacagim
livanurvealpinannesi61 Meovvmeovv ben hiç 100 TL ye takım görmedim minicity de siz hangi bölümden baktınız ben kızıma baktım 250 300 400 TL yazıyor
livanurvealpinannesi61 Biumuttt ben her zaman aynı yerden alıyorum çevremde çoğu kişi de alıyor hiç öyle bir sorun yaşamadım sürekli aldığım yerler var güvenilir hepsi en son 8 takım aldım çocuklara hepsi çok güzel.