ggggggggguuugggg Bebegim 3nci ayına başlayacak hala ön bıngildağı kapanmadı aranızda hala benim gibi olan varmi acaba kaçıncı ayda ön bingildak kapanır
Zumra_Fatma ggggggggguuugggg kiz Allah seni daha cok kucuk 1.5 2 yasinda anca kapanir erken kapanmasi iyi degil asıl
Saadet1 ggggggggguuugggg benım kızımın 3.ayında sertlesmıstı. Dr götürdüm. 3-18 ay arası kapanması normal. Bas çevresini takip edelim demıstı. 8 aylık kapandı . Sağlık ocağının dr çok normal zaten 9. Ayda kapanır dedi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
dikkatbebekvar Saadet1 benimki de öyle cok sertti bosluk olmasına ragmen kapandı sayılır 10 aylık su an doktor da olabilir önemli olan kafasının büyümesi dedi
Elip Kızım 16 aylık hala kapanmadı. Doktoru “nörolojik bir problem yok. Baş çevresinde anormal bir büyüme yok. Bu yüzden normal sayıyoruz 2 yaşına kadar.” dedi.