Arkadaşlar oğlum 21 aylık aralık sonu gibi artık emzirmeyi kesmek istiyorum ama nasıl yapacağım hiç bilemiyorum çünkü oğlum memeye çok düşkün geceleri zaten sürekli kalkar alışkanlıktan. Öğle uykusu ve gece uykusuna geçerken de emip öyle uyur yani emme olmadan uykuya geçmiyor. Benimle aynı durumda olup emzirmeyi sonlandıranlar nasıl yaptı acaba tecrübelerinize ihtiyacım var.