Merhaba hanımlar. Benim oğlum 2,5 aylık. Üç gündür kendime demlediğim rezene çayından bir iki çay kaşığı kadar veriyorum. İnternetten baktığımda 6 aydan önce verilmemeli yazıyor. Doktoruna soran oldu mu. Bir dahaki kontrole kadar sabredemedim. Bebeğimi çok rahatlattı çünkü. Devam etmek istiyorum ama tedirgin de oldum