Annelerim tekrar sizden öneri almak istiyorum yarin doktora gidicegiz ama kücük oldugu icin hic birsey yapmiyorlar ve her gittigimizde birse duymuyorum diyor hiriltili ses cikartiyor balgam var bogazinda biberonda güzel iciyor ama emzirdigim zaman nefessiz kaliyor ve kusuyor suan da yanimda ve zor nefes aliyor bugün yesil balgamda cikti agzindan bizim gibi olup tavsiyesi olan varmi cok zor bir durum ve esim gececi tekim evde 😕