Daha 10 günlükmüş eğer aklınız varsa memeyi zorlayın ben 1 ay 18 gündür sagip veriyorum o kadar zor ki Sütüm bile azalmaya başladı zorlayın emzirmeye benimkinde hastanede yenidoğan ünitesinde alıştı hemşireler sayesinde biberona birdaha memeye alıştırmadım biberonla çok gaz sorunu yaşıyoruz biz