Merhaba anneler oğluma orta kulak iltihabı teşhisi koydu doktor o günden önce ufak ufak öksürükler başlamıştı antibiyotik kullanmaya başlayınca çok arttı uyurken hırıltı çok fazla öksürük kriziyle uyanıyor gündüzleri o kadar çok yok ama çok zorluyor yetişkinler gibi balgamı atamadığı için sürekli yutkunup duruyor var mı öneriniz ya da bunun için doktorlar bir ilaç vs yazıyor mu bebeklere 15 aylık daha. Gerçekten çok üzülüyorum üstüne bide antibiyotik sanırım ishal yapıyor sizdede böyle mi ?