dolunay01 Cok ıyı arkadaslar sızlerınkının kılo ve boyları maşallahhhh😅benım ki minyon galıba 4 aylıkken 6300 du 61 de boyu vardı
dolunay01 Deletedmom55 valla ben bılemedım bu ısı .cocugum guzel emıyor hemde 2saatte bır memeyı bosaltıyor doymasa emme bıttıkten sonra aglar .o konuda muallakta degılım ama neden kucuk bılmıyorum .37 haftalık dogdu .kafasıda kucuk bıraz 😅
Omerligunler gozdem 4 aylıkken 8730 du 70 cm di ama 4 kilo doğdu maşallah 8 inde 5 aylık kontrolü var bakalım