Merhaba hanımlar 14 aylık bebeğim var. Çok şükür bu zamana kadar gece ve gündüz uykusu çok iyiydi. Şuan ise gündüzleri emiyor ayağımda biraz sallıyorum ve beşiğine koyduğumda gayet güzel uyuyor. Fakat geceleri asla beşikte uyumuyor beşiğe koyar koymaz gözünü açıyor. Sabaha kadar ayağımda durmak istiyor. Sallamasam bile ayağımda uyuyor. Ne yapmam gerek bilmiyorum çok zorlanıyorum gerçekten. Aynı durumu yaşayanlar var mı?