Csymnt Merhabalar, kolsuz torba uyku tulumu kullanan var mı? Soguk havalar için 2,5 tog ıcın uzun kollu zıbın ıle gıydırılebilir deniyor. Usumez mı bebek? Kullanan var ıse bılgılendırme yapabılır mısınız 🙏🏻
hunilimomy Csymnt 1.0 tog olarak aldım 2.5 tog kolluydu ama 1.0 tog yoktu uzun kollu alttan uzun kollu çıtçıtlı badi giydiriyorum yeterli oluyor