Happyn gecmis olsun. Bizim evde kuralimiz vardir hasta olan gelemez, hasta olan eve biz gitmeyiz. Gelmeden yada gitmeden once soruyoruz hasta olan varmi diye özellikle. Hasta geleni kapidan çeviriyorum eve almiyorum. Biz gidelim diye hastaligini saklayan olursada ayni sekilde kapidan donerim. Huyumu bildikleri icin artık delidir ne yapsa yeridir gozuyle bakiyolar bana🤷 ama zerre umrum degil goz göre göre bebeyi hasta etmenin alemi yok.