bloggeranne her gün ödev veriyorlar? 2 sene özel kreşe gitti bir kere bile ödev vermediler. Bu yıl anaokuluna gidiyor sadece cuma günleri ödev veriyor öğretmeni. 4 sayfa oluyor hep. Hem öğrendikleri pekişsin hemde iki gün gelmiyorlar öğrendiklerini unutmasınlar diyor. Haftada bir verildiği için kızım eve gelir gelmez ödevini yapmak istiyor. Öğretmeni yıldız veriyor ödev yapanlara. Ödevimi yapayım bir yıldızım daha olacak diyor. Her gün verseydi kızımda sıkılırdı kesin. Ödevler gittikçe zorlaşıyor çünkü🥲