annesiyavrusu_ Kızlar uyku tulumunu nasıl yıkıyorsunuz? Etiketinde tamburda sıkma yapmayın yazıyordu. Yıkayıp nasıl kurutuyorsunuz ? İçindeki elyafı dağılacak diye korkuyorum.
Damlanurrr annesiyavrusu_ hiç bisey olmuyor merak etmeyin bebek programında yıkadım hepsini ben sorun olmadı
1anne1bebegi annesiyavrusu_ valla 30/40 derece 800 sıkma da yıkıyorum 2.5 togda da aynısını yaptırırım diğerinde de 🥰 Sonra da tersini çevirmeden asıyorum genelde çabuk kurusun diye peteğe asıyorum artık
UcuBulunamayanBant annesiyavrusu_ hicbisey olmuyor ben surekli yikarim 40derecede elyafi falan dagilmiyor.