Arkadaşlar oğlum 3 aylık oldu daha öncesinde tükürüğünü yutarken bi kaç kez boğulur gibi oldu nefessiz kaldı ve aynı şeyi burnundan kusarkende yaşamıştık uzun zamandır olmuyordu ama iki gündür yine aynı şekilde burnundan kusuyor ve o an nefessiz kalıyor dün uykudayken bende evde işlerimi hallediyordum tesadüfen yanına bakmaya gittim kapıdan bir girdim oğlum çırpınıyor burnundan kusmuş nefessiz kalmış hemen ters çevirdim o an sırtına vurdum ama ömrümden ömür gitti elim ayağıma dolandı ya şans eseri yanına gitmeseydim düşünmek bile istemiyorum bugünde aynı şekilde iki kere tükürüğünü yutarken zorlandı ve nefessiz kaldı hemen ters çevirdik iki gündür yanından ayrılamıyorum sırf bu yüzden annemlere geldim hiç iyi değilim sütüm kesilecek stresten sizce neden böyle oluyor doktora götüreceğim hemen reflüsüde vardı zaten ne yapmam gerekiyor başına gelen varmı ne olur içimi rahatlatacak birşeyler söyleyin çok korkuyorum karışık yazmış olabilirim ama hiç iyi değilim ağlıyorum sürekli