Hlalhlalhlal Z1414 çok doktorluk bir durum değil diye düşünüyorum ben de aşırı sinirli ve ağlak oluyorum hiç bişeye tahammülüm olmuyor kendim dahil.Ama bu tamamen hormonlardan kaynaklı
Z1414 Hlalhlalhlal benim psikolojim çok değişiyor eşimle o dönem küsüyorum kendi kendime kavga fln çıkarıyorum olayları büyütüyorum