alinbaby Arkadaşlar ne yaptıysam suyu sevdiremedim meyve şeker hiç bir işe yaramadı farklı fikirleri olan varsa bana yardımcı olabilir mi ?
UcuBulunamayanBant alinbaby benim oglumda ayni almadigim suluk bardak kalmadi yok anca oyun oynuyor yazin yine sicaklarda içiyordu simdi havalar sogudu yine icmiyor🤦🏻
alinbaby sunflower01 peki sizin kızınız da kabız mı ?benim kızım sürekli kabız susuzluktan olduğunu düşünüyorum
Vera094 alinbaby munchkin suluk veya philips avent suluk öneririm ama fazla gelirse wee baby kullanıyorm ben ondan da memnunum suluk alana kadar içmiyordu
sunflower01 alinbaby emziriyorsanız kabiz olmaz yemek yiyorsa emzirin hemen yapio büyük abdestini Benimki de bi ara kabizdi su icmio vala korkuyorum zorla iciriyorum tatli kaşığı ile veriyorum
Minel-inannesi alinbaby evet şeffaf, basliklari farkli renklerde. İcindeki pipetin ucundada baslik renginden bi agirlik var. Bebeginiz istedigi yonde eğip o şekilde icebiliyo. Tiklama uclu oldugu icin dokulme yapmiyo
alinbaby Minel-inannesi baktım linklere çok teşekkür ederim alıcam bir tanesini inşallah kızım sever.