Kızlar oğlum 7 buçuk aylık ek gıdaya ilk başladığımz zamanlar oğlum gayet iyiydi şimdi Yemiyor kilo vermiş napacagim bilmiyorm nolur yardım edin kaşık ve biberon reddi var kaşık görür görmez agliyor ağzını kitliyor uykuda bazen biberon kabul ediyor ama az içiyor. Sadece göğsümü istiyor emziği de bıraktı aynı süreçte napacagm bilmiyorum