sbl36 Hanımlar merhaba , bebeğim 8 gunluk emerken gürültülü bir şekilde ikinip kaka yapıyor. Normal mi usuttu mu acaba yoksa alerjisi mi var bana daha emerken kaka yapması normal gelmedi ne yapmaliyim
Vera094 sbl36 normal 😊 kakada kan ve vucutta döküntü yoksa çok takılma derim bana doktor böyle söyledi
Gme1709 Tabiki normal 😊 bebekler sadece karınlarını doyurmak için emmezler tuvalet ihtiyacı için de emerler korkacak hiçbir şey yok eğer içinizde şüphe varsa doktora gösterin 😊