Yeni_annis gerçekten çok zorluklarla kurulmuş bir ülke kurucusu Atatürk olan bir ülke coğrafi açıdan. Ama suanki olduğumuz konum gerçekten o kadar içler acısı ki . Çocuğuma üzülüyorum en çok bir daha çocuk yapmayı asla düşünmüyorum. İlerde acaba nasıl bir gelecek bekliyor bizi fln diyorum hep . Keşke güçlü bir ülke olabilseydik diyorum diğer ülkeler de bizden cekinseydi diyorum belki atam bı on yıl fln daha yaşasaydı daha iyi bir ülke olabilirdik bilmiyorum yaşayıp gorucez artık sonumuz ne olacak