İyi akşamlar. 20 aylık oğlum var. Uykusu hep problemlidir emiyor geceleri uyanıyor vs. Ama akşam uykusuna çok rahat erken geçerdi. Şuan büyük problem yaşıyorum normalde emerek uyuyakalırdı 9 buçuk 10 gibi. Şimdi Asla uyumuyor 11 -11 buçukları bulmaya başladı uykusu . Ayakta sallanmayı sevmez hamak beşikte de uyumaz. Bir kaç ay öncesine emerek uyumadığında yatakta pışpışla uyurdu şimdi onu da yapmıyor .Bugün öğlen 1 buçukta uyudu 3 te kalktı bu da çok ideal sorun ne anlamış değilim bilen var mı