evlerkadar Kızlar fotoğraf ekleyemedim ama 2,5 aylık bebegımın boynunda hava almadığı için yara olmuş ne yapabilirim sizce böyle kırmızı pişik gibi
Sulee_ evlerkadar terliyor olabilir terledigi için pişik olmuştur temiz bezle suyla silin temizleyin pişik kremi sürün
Damla evlerkadar https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz🌸
Yarenhanim evlerkadar sıcaklarda benim kızımda olmuştu. Pişik kremi falan fayda etmedi . arko tüp var ya onu sürdüm 2 3 defa hemen geçirmiş bende şaşırmıştım bida da olmadı
irva evlerkadar İsiliklere vs iyi gelir gül suyu aklınızda bulunsun sıcaktan öyle oldu mu hemen gül suyu sürerdim ertesi güne sönerdi.
evlerkadar Damla yükleyemedim benim uygulama bozuk sanırım 😂 kopyala kısmına basınca bir şey olmuyor öyle kalıyor
Damla evlerkadar bişey olmuyor kopyalamış oluyorsunuz sonra gelip buraya yorum yapar gibi yapıştır yapacaksınız 🤗
Mervetnl evlerkadar ah kıyamam çok kötü olmuş annesi. Pişik kremi sürün ama çok ince tabaka ve yıkarken bastırmadan hafifçe sabunla yıkayın bebek sabunu. Birde ben pudra döküyordum terleyip tekrar olmasın diye
Damla evlerkadar ama sayfa da sol üst köşede 3 çizgi var oraya basınca aşağıda resim yükle diye seçenek var ordan bulabilirsiniz🌸
Damla evlerkadar çok geçmiş olsun pudra sürmeyin çok zararlı. Sürekli yıkayın nemlendirin pudra hava almasını engeller iyileşmesi uzun sürer
_glnr_ Pudra bebek cildine çok zararlı diyor doktorlar …Sağlık ocağına falan götür canım uygun bir krem verir bence ❤️
evlerkadar _glnr_ doğrudur zararlıdır ama dünden beri kuru tuttuğu için azalmış biraz krem sürerim artık