Merhabalar 37 haftalıktım suyum geldi hastaneye gittim Ankara Bilkent şehir hastanesine iki gün boş yere suni sancı verdiler açılmam olmadı daha sonra epidural doğum yaptıralım dediler epidural iğnesi vurdular ama iki tane vurdular iğneyi neden bilmiyorum daha sonra açılmam hala 3 cm olduğu için bebeğin karnımda suyu azaldığı için acilen sezeryana aldılar beni herneyse sezeryandan çıktım odaya aldılar beni 4 gün boyunca sol bacağımı hissedemediğim için yürüyemedim. Normalde sezeryan olduğun gün 8 saat sonra ayağa kalkıp yürümen gerekir demi ben 4 gün yürüyemedim. Yürüyemediğim içinde akciğerlerime sıvı birikti sürekli öksürmem geliyordu. Dört günün sonunda bacağımı hissettim. Taburcu oldum daha sonra eve gittiğimde çok şiddetli ateş baş ağrısı sürekli uyku hali ve çok şiddetli karın ağrım vardı tekrar hastaneye gittim ultrasonla karnıma baktılar ve hematom iç kanama geçirdiğimi söylediler boyutu 8 cm olmuş yani sezeryan olduğum yaranın içi kanıyormuş. Merosid diye bir antibiyotik verdiler bi hafta kanamayı azalttılar tekrar taburcu oldum. Evime gittim sürekli uyku halindeyim tam bir ay hastanede yattım iyi olamadım. Şimdi iki ay oldu toplamda. Annemin evinde kalıyorum sürekli uyuyorum iştahım yok yemek su yiyip içemiyorum. Sabaha kadar uyusam bile hiç uyumamış gibiyim başım çok ağrıyo gözlerim artık bulanık görüyo çocuğuma annem bakıyo evime gidemiyorum tam iki ay oldu hiç bir düzelme yok bu uyku beni mahvetti. 24 saat uyurum bıraksalar. Gün içinde uyumamak için direniyorum sürekli gözlerim kanlanıyor artık çok uyumaktan. Eskiden neşeli mutlu bi insandım beni ne hale getirdiler aptal gibiyim artık çocuğumu emziremediğim için sütümü kesmek zorunda kaldım çocuğuma mama veriyorum artık lütfen nolur benim yaşadıklarımı yaşayanlar varsa veya bu durumuma bi çözüm bulabilen varsa lütfen duyun görün beni derdime her yerden derman arıyorum.❗️❗️❗️❗️❗️